Zawiesia są doskonałym sprzętem pomocniczym do zastosowań przemysłowych przy transporcie i podnoszeniu ładunków.
Stosowane do transportu elementów posiadających jeden punkt zaczepowy lub w przypadku elementów nie posiadających punktów zaczepowych – podnoszenie ładunku na zasadzie podwieszania lub obowiązywania. Uniwersalne do zawieszania na hakach i zaczepach o różnych gabarytach. W ofercie mamy zawiesia zaciskane oraz zaplatane.
Średnica liny (mm) |
WLL (T) układ prosty |
---|---|
8 | 0,70 |
10 | 1,05 |
12 | 1,55 |
14 | 2,12 |
16 | 2,70 |
18 | 3,40 |
20 | 4,35 |
Średnica liny (mm) |
WLL (T) układ prosty |
---|---|
22 | 5,20 |
24 | 6,30 |
26 | 7,20 |
28 | 8,40 |
32 | 11,0 |
34 | 12,5 |
36 | 14,0 |
Średnica liny (mm) |
WLL (T) układ prosty |
---|---|
40 | 17,0 |
44 | 21,0 |
48 | 25,0 |
50 | 27,0 |
55 | 32,0 |
Idealne w zastosowaniu w środowiskach agresywnych chemicznie, w których wykluczone jest używanie elementów z aluminium. Bardzo funkcjonalne jest również w przypadku konieczności przeciągania zawiesia przez wąskie szczeliny.
Średnica liny (mm) | Typ S | TYP S1K | TYP SK | |
---|---|---|---|---|
Przy kącie 0° | Przy obwiązaniu | Przy kącie 0° | Przy kącie 0° | |
8 | 0,6 | 0,48 | 0,6 | 0,6 |
10 | 0,9 | 0,72 | 0,9 | 0,9 |
12 | 1,3 | 1,04 | 1,3 | 1,3 |
13 | 1,6 | 1,28 | 1,6 | 1,6 |
14 | 1,8 | 1,4 | 1,8 | 1,8 |
16 | 2,4 | 1,9 | 2,4 | 2,4 |
18 | 3,0 | 2,4 | 3,0 | 3,0 |
20 | 3,8 | 3,0 | 3,8 | 3,8 |
22 | 4,6 | 3,68 | 4,6 | 4,6 |
24 | 5,6 | 4,48 | 5,6 | 5,6 |
Stosowane do transportu elementów wyposażonych w dwa punkty zaczepowe lub w przypadku elementów nie posiadających punktów zaczepowych – podnoszenie ładunku na zasadzie podwieszania lub obwiązywania. W ofercie zawiesia zaciskane oraz zaplatane.
WLL (T) | Średnica liny (mm) | |
---|---|---|
0°<β<45° | 45°<β<60° | |
0,95 | 0,70 | 8 |
1,50 | 1,05 | 10 |
2,12 | 1,55 | 12 |
2,50 | 1,80 | 14 |
3,85 | 2,70 | 16 |
4,80 | 3,40 | 18 |
6,00 | 4,35 | 20 |
7,20 | 5,20 | 22 |
WLL (T) | Średnica liny (mm) | |
---|---|---|
0°<β<45° | 45°<β<60° | |
8,80 | 6,30 | 24 |
10,0 | 7,20 | 26 |
11,8 | 8,40 | 28 |
15,0 | 11,0 | 32 |
19,0 | 14,0 | 36 |
23,50 | 17,0 | 40 |
29,0 | 21,0 | 44 |
35,0 | 25,0 | 48 |
Stosowane są do transportu elementów wyposażonych w trzy lub cztery punkty zaczepowe lub w przypadku elementów nie posiadających punktów zaczepowych – podnoszenie ładunku na zasadzie podwieszania lub obwiązywania.
WLL (T) | Średnica liny (mm) | |
---|---|---|
0°<β<45° | 45°<β<60° | |
1,50 | 1,05 | 8 |
2,25 | 1,60 | 10 |
3,30 | 2,30 | 12 |
4,35 | 3,15 | 14 |
5,65 | 4,20 | 16 |
7,20 | 5,20 | 18 |
9,00 | 6,50 | 20 |
11,0 | 7,00 | 22 |
WLL (T) | Średnica liny (mm) | |
---|---|---|
0°<β<45° | 45°<β<60° | |
13,5 | 9,4 | 24 |
15,0 | 11,0 | 26 |
18,0 | 12,5 | 28 |
23,5 | 16,5 | 32 |
29,0 | 21,0 | 36 |
36,0 | 26,0 | 40 |
44,0 | 31,5 | 44 |
52,0 | 37,0 | 48 |
Stosowane są do ładunków o dużym ciężarze nie wyposażonych w zaczepy – podwójny układ cięgnowy eliminuje konieczność stosowania lin o dużych średnicach. Uniwersalne do zawieszania na hakach i zaczepach o różnych gabarytach.
Średnica liny (mm) | Jednopętlowe | Dwupętlowe | O obwodzie zamkniętym | |||
---|---|---|---|---|---|---|
0°-45° | 45°-60° | 0°-45° | 45°-60° | 0° | W obwiązaniu | |
8 | 0,95 | 0,7 | 1,5 | 1,05 | 1,4 | 1,1 |
10 | 1,5 | 1,05 | 2,25 | 1,6 | 2,1 | 1,7 |
12 | 2,12 | 1,55 | 3,3 | 2,3 | 3,1 | 2,5 |
13 | 2,5 | 1,8 | 3,85 | 2,7 | 3,6 | 2,9 |
14 | 3,0 | 2,12 | 4,35 | 3,15 | 4,2 | 3,3 |
16 | 3,85 | 2,7 | 5,65 | 4,0 | 5,4 | 4,35 |
18 | 4,8 | 3,4 | 7,2 | 5,2 | 6,8 | 5,65 |
20 | 6,0 | 4,35 | 9,0 | 6,5 | 8,7 | 6,9 |
22 | 7,2 | 5,2 | 11,0 | 7,8 | 10,4 | 8,4 |
24 | 8,8 | 6,3 | 13,5 | 9,4 | 12,6 | 10,0 |
26 | 10,0 | 7,2 | 15,0 | 11,0 | 14,4 | 11,8 |
28 | 11,8 | 8,4 | 18,0 | 12,5 | 16,8 | 13,5 |
32 | 15,0 | 11,0 | 23,5 | 16,5 | 22,0 | 18,0 |
36 | 19,0 | 14,0 | 29,0 | 21,0 | 28,0 | 22,5 |
40 | 23,5 | 17,0 | 36,0 | 26,0 | 34,0 | 28,0 |
44 | 29,0 | 21,0 | 44,0 | 31,5 | 42,0 | 33,5 |
48 | 35,0 | 25,0 | 52,0 | 37,0 | 50,0 | 40,0 |